emelietaqvist

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2014

Hemmaa

Av Emelie - 10 augusti 2014 23:56

Som ni vet, eller ni kanske inte vet? Haha men som sagt igår åkte jag hem från Öland:( #sad
Men det blev världens bästa avslut med en låång dag på stranden med bästa folket. Och senare på kvällen började vi dra oss hem.

Och vill ni veta?:))
På Öland brukar vi alltid tävla på go-cart med några familjer, nästan som en liten tradition. Men jag är alltid så dålig(typ i allt) satt jaa, jag har lixom inte varit med i "tävlingen" utan alltid kört segast. Men i år köpte vi 10-kort, så nu har jag äntligen slått mitt rekord!! Babaammm.
The race is on

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 19 december 2015 00:37


Hej fina läsare! Nu har jag bestämt mig. Jag har bestämt mig att jag inte ska sluta blogga utan jag ska bara byta portal. Så hörre ni, gå in på emelietaqvist.spotlife.se Där får ni fortsätta läsa om min och kralias utveckling och mina ta...

Av Emelie - 28 oktober 2015 20:58

Haft denna fina tjejen i 4 månader idag. Så otroligt bra & jag är verkligen såså nöjd. Fina fina tjejen...

Av Emelie - 26 oktober 2015 15:00

(Världens finaste vinkel)

Av Emelie - 3 oktober 2015 22:41

idag nollade vi i 90 vilket kändes grymt. Framhoppningen till 1m- det kändes som hon inte riktigt var med mig och flöt ut väldigt mycket. Så Jag fick ändra mina planer lite inför omhoppningen, längre vägar. Men väl inte på banan så kan man fråga...

Av Emelie - 1 oktober 2015 19:40

Hello guys Imorgon har jag sovmorgon till 10.00, sug på den ni. Har verkligen aldrig sovmorgon, börjar alltid 8.00 så gissa lyckan Ännu yttligare en grej, Är super glad för jag och Kralia ska tävla igen på lördag...

Presentation


hej finisar.

Jag är en tjej som lever i vardagen med hästar, kompisar, bakverk och såklart min kanin och familj.

Jag hyr häst från sjöstjärnan då jag tävlar och tränar och ska försöka ge er tips så mycket som möjligt.

Vill ni veta mer så kan ni

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards